Πέρα από το σύγχρονο πλαίσιο για τη μικροκινητικότητα και τα μεγάλα έργα του μετρό στην ατζέντα του υπουργείου εντάσσονται μεγαλεπήβολες οδικές επεμβάσεις που θα διαμορφώσουν τον νέο οδικό χάρτη της Αττικής.
Ως έργο στρατηγικής σημασίας λογίζεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που θα επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης.
Όπως επισήμανε ο Υπουργός, εκπονούνται οι απαιτούμενες μελέτες, οι οποίες αποτελούν τον προθάλαμο για την έναρξη των εργασιών. Η υπόγεια αστική σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης. Ακόμα, θα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο μεγάλους κυκλοφοριακούς δακτύλιους του Λεκανοπεδίου, της Αττικής οδού και της Βουλιαγμένης.
Η σήραγγα φαίνεται πως θα έχει μήκος περίπου 3 χιλιόμετρα με τρεις ισόπεδους κόμβους.
Η σήραγγα θα φέρει σημαντικές αλλαγές και στη Λ. Βουλιαγμένης, μεταξύ των οποίων το ξήλωμα των φαναριών και τη μετατροπή της λεωφόρου σε αυτοκινητόδρομο. Στόχος είναι η διαπλάτυνση της της Βουλιαγμένης και η δημιουργία ανισόπεδου κόμβου στο ύψος με τη Λ. Αλίμου.
Η σήραγγα της Ηλιουπόλεως, θα δώσει ανάσα στα Νότια Προάστια.